Yollarda Bulamadım Seni


Kızlarla fazla münasebetim olmadı. Tecrübeli olduğumu söyleyemeyiz. Bildiğim şeyler, daha çok sağdan soldan duyduğum şeyler, özellikle yakın bir arkadaşımın tavsiyeleri.

O nedenle bu konuda ahkam kesmemeyi tercih ediyorum. Şimdi başka konulara geçelim.

Trafikteyiz. Okullar kapandığı için yollar biraz rahatladı, diyebiliriz.

Artık iş servisinde şoförün yanına oturmuyorum pek. Araçta kimse kalmadıysa ve sigara içeceksem yanına geçiyorum. Çok samimi olduk. Instagram'dan bile birbirimizi takip etmeye başladık. Ben teklif ettim. 5-6 aydır aynı şoförle devam ediyoruz. En geç 1 Temmuz'da işi bırakacak, çıkışını verdi, yerine başkası gelecek. Yeni gelecek şoför ile samimi olmayı düşünmüyorum. Yanına oturmayı düşünmüyorum en azından. İnşallah iyi biri gelir.

Sabri evlenecek. 14 depo benzin harcayacakmış. Birkaç defa şehirlerarası yollarda gidip gelecek. Eşi Kastamonu'da öğretim görevlisiymiş. Doçent doktor olarak görev yapıyormuş. Çok masrafı oldu. Eşi ile bir süre ayrı yaşayacaklarmış. Eş durumu nedeniyle bir süre sonra tayinini isteyecekmiş. İyi çocuk. Çok bilgili. Her konuda bilgisi var. Aramızdan ayrılmasına üzülürüm.

Öğle arasında yapacak bir şey bulamıyorum. Mescitte yatıyorum rahat değil. Dinlenme odasında koltuklara uzanıyorum. Gelen geçen görüyor, kalkmak zorunda kalıyorum. Aslında yürüyüş yapmak iyi gelebilir ama onu da yapmıyorum.

Bu kadar. Bir sonraki sefere görüşmek üzere, o zamana kadar iyi bakın kendinize.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uykuda Yakalanan Adam

Ne düşünüyordu?