Uykuda Yakalanan Adam


Bugün uyanmak için bolca kafein aldım. Evde, ofise varmadan ve ofiste kahve içtim. Şu anda kendimi daha iyi hissediyorum. İşbaşı yapalı yaklaşık bir saat oldu. Her iş günü işe başlamadan bolca kafein alıyorum. Haftasonu ise fazla kahve tüketmiyorum. Keyif için bir fincan Türk Kahvesi içiyorum. Evde filtre kahve makinası da var. Tek kişilik kahve hazırlıyor. Bir ara heves etmiştim. Farklı kahve çekirdekleri denemiştim, karamel şurubu almıştım. Sonra hevesim geçti. Şu anda pek tüketmiyorum.

Bir iş var elimde. İK yetkilisi olarak yeni bir tablo hazırlıyorum. Personelleri tek tek arayıp, bilgilerini tek tabloda topluyorum. Şu ana kadar 58 kişiyi aramışım. Yöneticim acele etmeden yavaş yavaş bu işi tamamlamamı söylemişti. Bugün de devam ederim aramalara.

Ofiste bir kız var. Yüzü çok güzel. Ama fiziği o kadar düzgün değil. Yüzüne baksan aşık olursun. Ancak biraz kilosu var. Bizi ilgilendirmez. Allah sahibine bağışlasın. Bir ara heves etmiştim o kıza. Ofisten bir arkadaşla paylaşmıştım. Kıza haber uçurmuş olabilir. Hayırlısı olsun. 

Ben eskiden hayır, şer, nasip, kısmet bilmezdim. Burada işbaşı yaptıktan sonra dilim alıştı. Yeni şeyler öğrendim. Burası biraz muhafazakar bir kurum. Ayak uydurdum bir şekilde. Ama mesai arkadaşlarım gibi muhafazakar bir kimlik edinmedim. Sınırlı etkilendim yani.

Dün erken uyudum ama birkaç defa uykudan uyandım. 4 defa uykudan uyanmışım, akıllı bilekliğe göre.

Bu sabah adak adadım. Sigara içmeden bir sene durabilirsem, bir senenin sonunda kurban keseceğim. Eski notlarıma göz attım geçenlerde. Ben 2013 senesinde de sigarayı bırakmayı ve kilo vermeyi çok istiyormuşum. Yani yaklaşık son 10 senedir böyle bir arzum varmış. Daha doğrusu var olduğunun farkına vardım, eski notlarıma bakınca.

Böyle işte dostlar...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ne düşünüyordu?