Şükür


 İçim karardı resmen. Her gün zam haberleri, daha da kötüye giden ekonomi, siyasi belirsizlik ve gelecek kaygısı. Hava kapalı. İnsanın içini daraltan bir hava var. Bugün 21 Haziran. Ancak pek 21 Haziran gibi durmuyor. Yağmur arada sırada kendini gösteriyor. Acaba yarın nasıl bir hava olacak? Takip eden günlerde hava durumunu kontrol etme gibi bir alışkanlığım olmadı hiç.

Açlık sınırında yaşayan milyonlarca insan var.

Yoksulluk sınırı bile 19 bin lira civarına yükseldi.

Amelie filminin film müziklerini dinliyorum. Gerçekten bu filmin film müzikleri başarılı idi. Film ise etkileyici idi. Eleştirmen olmadığım için "etkileyici" kelimesini kullandım. Eleştirmen olsaydım, daha farklı kelime ve tanımlamalar kullanarak caka satardım.

Bakalım şirket bize ara zam verecek mi? Verse bile %15-20 zamdan bahsediliyor. Yeterli değil ama buna da şükür. Acaba maaşım 8.000-8.500 lira seviyesine mi gelecek? Net üzerinden hesaplama yapmamak gerekiyor. Brüt maaş üzerinden hesaplama yapmak gerekiyor.

Huawei telefon sektöründe büyük darbe yedi. Bazı uygulamaları Huawei telefonlarda kullanamıyorsunuz. ABD ambargo uyguladı. Bu da büyük bir eksiklik. Akıllı saatlerle ve akıllı bilekliklerle sesini duyurmaya çalışıyor. "Ben daha ölmedim, beni bitiremezsiniz" diyor adeta. 2 sene önce piyasaya sürdüğü akıllı saat ve akıllı bileklikler hala takır takır çalışıyor. Planlı eskitmeye maruz bırakmıyor bu ürünleri, gibi. 

Şimdiye kadar beş öykü yayınlamışım blog'umda. Bu da deneme tarzı bir yazı olarak bir kenarda dursun.   

  Asgari ücretle alıp, zerre değer verilmeyen, it gibi çalıştırılan, dakikası boş olmayan milyonlarca insan var. En azında burada asgari ücretten fazla maaş alıyoruz. Bizlere değer veriliyor. Rahat bir çalışma ortamı var. İt gibi de çalıştırılmıyoruz. Buna da şükür.



 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uykuda Yakalanan Adam

Ne düşünüyordu?